March 29, 2011

ENTRI KHAS: Aku = saya..sama tapi berbeza

Assalamualaikum dan salam ukhwah..

Sejak dua tiga hari nie macam ade something yang tak kena je. Word “aku” tu macam kasar la pulak kan..

So, entri lepas nie aku nak bahasakan diri aku “CIK ANIS”.. bole ke? Kalau dah kawen camne lak? Nanti tukar jadi PUAN ANIS lak ke..nak guna ANIS SERI atau buat singkatan AS nanti macam tiru2 AJ ngan AT
lak..tak pon nanti tak pasal2 ade orang sebut Amerika Syarikat pulak..hu3..

Ok,,dah decide nak guna CIK ANIS..

Okey sekian je entri pendek a.k.a pengumuman dari Cik Anis…

Wassalam..




4 comments:

azim_3110 said...

Ahahahhaaa,,..ape2 je la kak...
AS pon ok pe..same ngan AT n AJ..haahaa..sume A je mula..
:p

anis seri said...

ha3..tak mao la..nnt org kata adik beradik lak.. :p

azim_3110 said...

kite kan adik bradik tak seibu bapa..ngehngehngeh.. :p

anis seri said...

amboi, statement dia....:P