March 3, 2011

aku sayang kamu..

Assalamualaikum dan salam ukhwah..

Kali nie tangkap syahdu sikit..nak kongsi blogger2 yang banyak membantu aku dalam dunia blog ni.

First, Cik Sue yang mula2 ajar camne nak berblog. Mula2 aku try buat sendiri, pastu tak jadi. Rupa2nye kena ada akaun Gmail..hu3.

Second, Zimi yang banyak komen..tolong buat header jugak..tapi sayangnye tak boleh nak guna sebab maybe template & background header tak sesuai kot..anyway aku suka header yang dia buat tu coz ade burung warna putih…sweet sangat.

Third, kepada semua readers yang sudi singgah..komen2 kat chatbox..tapi lepas aku tukar template semalam, chatbox pon dah hilang. Kena buat baru la pulak…

Last skali..kepada semua followers..terima kasih bebanyak..komen2 la slalu..sebab kalau tak komen, camne la aku nak tahu ape kelemahan blog aku nie..


Ketahuilah bahawa aku sayang kamu semua..

Wassalam..

No comments: