June 5, 2010

my love "sakit"

my lovely motorola


Tiap2 sem mesti ade planning nak beli phone baru. Tapi sampai sekarang tak kesampaian. Asal dapat loan je, mesti nak kena bayar yuran, beli buku, print nota, print assignment,nak beli makanan,nak…eh, ape lagi ek? Ah, macam2 lah. Mane la cukup. Nak simpan beberapa ratus untuk tiket flight lagi. Maybe bole kot cuma kena kurangkan makan. Tapi nanti mak aku bising lak. Tiap2 kali aku balik, dia cakap aku dah kurus. Kalau aku ikat perut, mau tak kurus tinggal rangka je.

Pendek kata duit loan tu cukup2 je sampai hujung sem. Kalau ade baki pon tak cukup nak beli phone idaman qalbu tu. Oh, tidak!!!

Motorola aku ni asyik buat hal je. Kadang2 mati sendiri. Kadang2 tak bunyi. Maklumlah henpon canggih. Aku sebenarnya tak kisah sangat pasal nak beli yang baru atau tak. Cuma kalau dah asyik problem je, payah jugak kalau satu hari nanti dia betul2 menghembuskan nafas terakhir. Aku nie pulak jenis tak ingat nombor telefon orang. Nombor mak aku pon aku tak ingat. Serius!!! Memang alergik ngan nombor. Ha3.


No comments: