February 20, 2011

to all bloggers..

Assalamualaikum dan salam ukhwah. Tu ayat yang biasa aku mulakan sebelum mulakan apa2 entry kat Sejernih Salju. Supaya semua pelawat2 Sejernih Salju sentiasa sejahtera.

Ade beberapa perkara nak nyatakan kat sini:

First, aku akan jarang update since aku busy dengan midterm, assignments, lab, discussion, makan, tido, solat…

Second, aku akan buat perubahan pada Sejernih Salju. Dari segenap sudut, template, entry, bla bla bla..senang cerita, semua..INSYA ALLAH dalam bulan Mac atau April sebab time tu tak busy sangat (ye ke? Ye kot.)

Third, aku nak mintak maaf pada semua yang sudi singgah kt blog aku yang tak seberapa nie. Eh, patut nye berterima kasih. Ade pulak mintak maaf. Ha3 betul la minta maaf sebab nanti aku dah jarang2 update.

Itu saje. Doakan semua urusan aku dipermudahkan..

wassalam..

No comments: