February 26, 2011

pencarian sweet couple..nak makan api neraka?



Assalamualaikum dan salam ukhwah..

Suddenly aku rasa macam nak penampar sorang2 sape2 yang join benda2 lagha camtu. Sebab yang join tu couple ISLAM. Tak tahu hukum? Hidayah tak sampai? Tak de orang nasihat? Kurang penghayatan agama?

Aku tak boleh la nak blame mereka tu tak mencari hidayah TUHAN. Siapa tahu kan? Aku pon tak kenal diorang. So, aku tak de hak nak judge atau nak marah mengkhinzir buta (bagi sedap sikit perkataan tu).


So, siapa la yang create activity tak berfaedah tu. Buat la pencarian mak bapak yang sweet ke..best jugak..

Mungkin kejahilan mereka disebabkan kita jugak yang tak nak menegur. Jangan sampai kita masuk neraka sebab tak mencegah yang mungkar.

Ape pon, yang haram tetap haram lain la kalau mereka nikah..semoga mereka beroleh hidayah-MU YA ALLAH…amin..

Last word, aku benci kemungkaran!!!



No comments: