January 8, 2011

semester break punya kisah...

Assalamualaikum..

Tahun 2010 sudah berlalu. Tahun yang memeritkan tapi ALLAH tetap mengurniakan anugerah-NYA yang tak terhingga.

Pertama: Aku dapat kakak ipar yang baik, lemah lembut dan comel. Kepadanya dan abangku, aku ucapkan “selamat menempuh alam rumah tangga. Semoga berkekalan sampai syurga”. Insya ALLAH pasnie giliran aku pulak.. :)




Kedua: Pointer meningkat. Alhamdulillah. Even tak dapat capai target, sekurang2nya CGPA tak menurun.

Ketiga: Ayah hadiahkan aku pendrive baru. Heeeee….terubat rasa geram mengenangkan pendrive yang hilang semester lepas. Thanks dad!!! Alhamdulillah.. (kena study lagi bagus la camnie..huuuuuuuuu).

Keempat: Dapat habiskan masa ngan family..tu dah cukup buat aku bahagia..syukur YA ALLAH..pergi masjid, makan sama2, bersembang..nice!!! emmmmmmm.....one more thing, attending pre marriage course..banyak ilmu aku dapat as a guideline for the future.. :)


sebahagian dari family aku :)

Kelima: Laptop rosak di saat2 beberapa hari lagi nak balik..hard disk rosak..kesian kat ayah aku tak pasal2 kena bayar RM200 untuk baiki laptop terchenta nie..thanks jugak pd ayah dan ummi sebab tolong hantar aku jauh2 ke Kluang semata2 nak siapkan research aku.. :)

Keenam: Thanks ummi sebab masak sedap2 tiap kali aku balik cuti. Terbayang ikan masak asam pedas + bunga kantan yang ummi masak..isk3..

Ketujuh: Thanks adik2 yang sabar melayan kakakmu yang kuat membebel nie.. :)


Sekian dulu post pertama untuk tahun 2011 nie. Berpeluh2 dah membuang sarang dan lalang kt blog nie :)
Wassalam..

No comments: